Oferta Hello IT
skierowana jest zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych.
Obejmuje jednorazowy serwis komputerowy u Klienta, usługi serwisowe wykonywane w biurze,
jak również doradztwo informatyczne i stałą opiekę informatyczną firm.
Poniżej przedstawiam Państwu ofertę cenową na usługi “Hello IT”. Zapraszam do kontaktu!
POMOC
Usługi
incydentalne
Klient dostaje gotowe rozwiązanie, usługę, która spełnia jego oczekiwania i jest wykonana w zadanym czasie. Jest to sporadyczne wsparcie, np. naprawa komputera, zakup i konfiguracja sprzętu, doradztwo.
godzinowe
Model bardziej przystępny dla przedsiębiorców nie wymagających pełnego etatu informatycznego, a ceniących rozwiązania szyte na miarę.
abonamentowe
Pozwala na zachowanie ciągłości umowy i dokładniejszego poznania infrastruktury klienta, co ułatwi i przyśpieszy diagnozowanie usterek i awarii. Klient zapewni sobie utrzymanie działania usług informatycznych i sprawną reakcję w razie awarii.
Oferta pomocy zdalnej
Jest to rozwiązywanie problemów i usterek na odległość z pomocą programu umożliwiającego operowanie na odległym komputerze. Taki sposób pracy pozwala zaoszczędzić czas związany z dojazdami, umożliwia bardzo szybką reakcję na zgłaszany problem i w wielu przypadkach gwarantuje przywrócenie usługi do działania. Pomoc może być techniczna np. diagnozowanie problemów z programem, siecią lub merytoryczna np. pomoc w konfiguracji danego serwisu blub rozwiązaniu typowych problemów z pakietem biurowym.
Prace rozliczane godzinowo:
standardowe zgłoszenie – diagnoza usterki, pomoc techniczna – 150 zł
wieczory, nocki, weekendy i święta - indywidualnie
Zlecenie:
indywidualnie w zależności od wymagań np. audyt legalności – 100 zł / stanowisko
Pomoc zdalna:
w zależności od złożoności problemu, od 150 zł
Outsourcing IT
Abonamentowa opieka informatyczna firm
Obsługa informatyczna obejmuje wszystkie urządzenia komputerowe przedsiębiorstwa, np. serwis serwerów i laptopów, jak również podłączonych do nich urządzeń peryferyjnych.
Hello IT Junior
- 700 zł
- do 4 komputerów
- do 4 zgłoszeń na miesiąc
- czas reakcji do 4 godzin
- czas naprawy do 8 godzin
Hello IT Middle
- 1000 zł
- 5 – 10 komputerów
- do 10 zgłoszeń na miesiąc
- czas reakcji do 3 godzin
- czas naprawy do 8 godzin
Hello IT Senior
- indywidualnie
- powyżej 10 komputerów
- powyżej 15 zgłoszeń na miesiąc
- czas reakcji do 1 godziny
- czas naprawy do 4 godzin
Wszystkie podane kwoty w tym cenniku są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.
Niniejszy cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Powyższy cennik jest orientacyjny – dotyczy typowego przypadku i może się różnić w ofercie.
Konsultacje specjalne mogą podlegać odrębnej wycenie. Zaawansowane i rozbudowane systemy komputerowe podlegają odrębnej wycenie.
W celu uzyskania szczegółów i indywidualnej oferty proszę o kontakt.
Telefon
604 122 513
Adres
76-004 Sianów
Tylna 4/6
Czynne
Pn-Pt: 8.00 – 20.00
Sb-Nd: Zamknięte