Select Page

Oferta Hello IT

 

skierowana jest zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych.

Obejmuje jednorazowy serwis komputerowy u Klienta, usługi serwisowe wykonywane w biurze,

jak również doradztwo informatyczne i stałą opiekę informatyczną firm.

Poniżej przedstawiam Państwu ofertę cenową na usługi “Hello IT”. Zapraszam do kontaktu!

POMOC

Usługi

incydentalne

Klient dostaje gotowe rozwiązanie, usługę, która spełnia jego oczekiwania i jest wykonana w zadanym czasie. Jest to sporadyczne wsparcie, np. naprawa komputera, zakup i konfiguracja sprzętu, doradztwo.

godzinowe

Model bardziej przystępny dla przedsiębiorców nie wymagających pełnego etatu informatycznego, a ceniących rozwiązania szyte na miarę.

abonamentowe

Pozwala na zachowanie ciągłości umowy i dokładniejszego poznania infrastruktury klienta, co ułatwi i przyśpieszy diagnozowanie usterek i awarii. Klient zapewni sobie utrzymanie działania usług informatycznych i sprawną reakcję w razie awarii.

Oferta pomocy zdalnej

Jest to rozwiązywanie problemów i usterek na odległość z pomocą programu umożliwiającego operowanie na odległym komputerze. Taki sposób pracy pozwala zaoszczędzić czas związany z dojazdami, umożliwia bardzo szybką reakcję na zgłaszany problem i w wielu przypadkach gwarantuje przywrócenie usługi do działania. Pomoc może być techniczna np. diagnozowanie problemów z programem, siecią lub merytoryczna np. pomoc w konfiguracji danego serwisu blub rozwiązaniu typowych problemów z pakietem biurowym.

Prace rozliczane godzinowo:

standardowe zgłoszenie – diagnoza usterki, pomoc techniczna – 150 zł

wieczory, nocki, weekendy i święta - indywidualnie

Zlecenie:

indywidualnie w zależności od wymagań np. audyt legalności – 100 zł / stanowisko

Pomoc zdalna:

w zależności od złożoności problemu, od 150 zł

Outsourcing IT

Abonamentowa opieka informatyczna firm

Obsługa informatyczna obejmuje wszystkie urządzenia komputerowe przedsiębiorstwa, np. serwis serwerów i laptopów, jak również podłączonych do nich urządzeń peryferyjnych.

Hello IT Junior
  • 700 zł
  • do 4 komputerów
  • do 4 zgłoszeń na miesiąc
  • czas reakcji do 4 godzin
  • czas naprawy do 8 godzin

Hello IT Middle

  • 1000 zł
  • 5 – 10 komputerów
  • do 10 zgłoszeń na miesiąc
  • czas reakcji do 3 godzin
  • czas naprawy do 8 godzin

Hello IT Senior

  • indywidualnie 
  • powyżej 10 komputerów
  • powyżej 15 zgłoszeń na miesiąc
  • czas reakcji do 1 godziny
  • czas naprawy do 4 godzin

Wszystkie podane kwoty w tym cenniku są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.

Niniejszy cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Powyższy cennik jest orientacyjny – dotyczy typowego przypadku i może się różnić w ofercie.

Konsultacje specjalne mogą podlegać odrębnej wycenie. Zaawansowane i rozbudowane systemy komputerowe podlegają odrębnej wycenie.

W celu uzyskania szczegółów i indywidualnej oferty proszę o kontakt.

Telefon

604 122 513

Adres

76-004 Sianów
Tylna 4/6

Czynne

Pn-Pt: 8.00 – 20.00
Sb-Nd: Zamknięte